POLITICA DE RETUR

La TEN SMART SHOP poți returna produsele fără griji în termen de 14 zile de la primirea coletului conform OUG 34/2014!

Nu ți se potrivește produsul livrat sau pur si simplu nu iți place?

Nu-i nicio problemă. Poți returna în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului având posibilitatea să alegi un alt produs sau returnarea banilor.

 

Pași de urmat:

1. Înainte să expediați coletul vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la contact@tenshop.ro în care să ne informați cu privire la retur. Astfel, ne asigurăm că vom urmări mai ușor returul.

Ne-ar plăcea să ne spuneți motivul de retur pentru a îmbunătăți calitatea produselor și a serviciilor TEN SMART SHOP SRL.

 

2. Ambalați produsul în ambalajul original corespunzător, pentru a ne asigura că acesta ajunge într-o stare bună la noi.

 

3. Trimiteți cu firma de curierat agreată și stabilită de comun acord cu noi.

Vă rugăm să aveți în vedere următoarele aspecte importante:

* Plata returului este suportată de către client.

* Nu acceptăm retururi trimise prin firme de curierat ne-agreate de către noi.

 

Vrei să schimbi produsul?

Comanda plasată, care conține schimbul cu un alt produs, nu va beneficia de transportul gratuit.

În cazul înlocuirii produsului cu un alt produs, acesta trebuie să aibă o valoare cel puțin egală sau mai mare față de valoarea produsului returnat.

 

Vrei să primești banii înapoi?

Returnarea banilor se face prin transfer bancar în termen maxim de 14 zile lucrătoare de la recepționarea returului și primirea datelor bancare corecte. Facem tot posibilul să returnam suma datorată în cel mai scurt timp posibil.

Avem rugămintea ca în cazul în care sunteți indecis cu privire la produsul achiziționat să păstrați cel puțin 14 zile de la recepție ambalajul original astfel încât să îl puteți folosi în cazul unui retur. Vrem să ne asigurăm că produsele ajung la destinație fără urme de zgârieturi sau lovituri ce ar putea apărea în timpul transportului, iar dvs. nu veți întâmpina dificultăți în privința restituirii sumei achitate.

 

În cazul a două sau a mai multor colete neridicate sau refuzate în mod nejustificat, ne rezervăm dreptul ca orice comandă nouă să fie onorată numai cu plata în avans.

 

Dacă vi s-a livrat un alt produs decât cel comandat, sau produsul prezintă defecte, vă rugăm să ne contactați în termen maxim de 24H de la primirea coletului printr-un email la contact@tenshop.ro, pentru a remedia această situație neplăcută. Ne angajăm să înlocuim sau să rambursăm suma pe care ați achitat-o, iar toate taxele de transport vor fi suportate integral de TEN SMART SHOP SRL.

 

          Mulțumim

 

          Echipa www.tenshop.ro

 

Product added to wishlist