AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU PROTECȚIA CONSUMATORILOR
Da, a greși e omenește și uneori apar și probleme. Noi încercăm de fiecare dată să le rezolvăm cât mai repede, cu calm, responsabilitate și cu respect pentru fiecare dintre dumneavoastră. Vrem ca toți clienții noștri să fie multumiți.
Vom încerca să soluționăm orice problemă pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, vă puteți adresa Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC). ANPC vă poate sprijini în soluționarea problemei, dacă este vorba de un caz reglementat de legislația privind protecția consumatorilor.
Înainte de a vă adresa ANPC, vă recomandăm să citiți termenii și condițiile de pe site-ul nostru. Pentru remedierea situației neplăcute vă încurajăm să ne contactați telefonic, la numărul 0726 756 606, sau pe adresa de email office@tenshop.ro.
Orice eroare care aparține TEN SMART SHOP va fi remediată în cel mai scurt timp posibil de la sesizarea telefonică sau în scris pe e-mail.
Mai multe detalii pe site: https://anpc.ro/